"Stedet hvor barn får være barn i glede, lek og læring"

Døli barnehage er en privat barnehage som eies og drives av foreldrene. Barnehagen ble bygget av Trygge barnehager, nå Norske barnehager og åpnet for ordinær drift 02.01.1990. Barnehagen drives med midler fra foreldrebetaling og kommunalt tilskudd. Barnehagen forholder seg til " lov om barnehager" og rammeplan for barnehagen

I barnehagen er det tilsammen 52 barn i alderen 0-6 år fordelt på våre 3 avdelinger.

• Røverne: 14 barn i alderen 0-3 år.
  • Trollungene: 19 barn i alderen 3-6 år.
  • Brumlingene: 19 barn i alderen 3-6 år.

Barnehagen følger bemanningsnormen for barnehager.

Barnehagens åpningstid er fra 07.00-17.00, mandag til fredag. I romjula og uke 28 er åpningstiden kl. 08.00-16.00.

Uke 29, 30, julaften, nyttårsaften samt mandag, tirsdag og onsdag før Skjærtorsdag er barnehagen stengt.

Barnehagen har 5 planleggingsdager pr. barnehage år.

Barna må ha med egen matpakke til frokost. Barna kan spise frokosten sin fra de kommer og frem til kl. 08.45. Kommer barna etter kl. 08.45 må barna ha spist hjemme.

Lunsj, fruktmåltid og varmmat ved bursdager serveres av barnehagen.